Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Алфа 147 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на Алфа 147 1.6

    Здравейте, колеги! Какво можете да ми кажете за алфа 147 фейслист 2005г. 1.6 120к.с. Как са окачването и моторът, подлежи ли на газифициране? За какво да гледам при евентуален оглед на нов внос кола? Въобще всичко, което можете да кажете.
    Благодаря предварително!
    Не намерих навреме всичките теми за 147. При желание на модератор - да се трие темата
    Last edited by anto0o0; d.m.y г., 20:50.

  • #2
    Чакай малко бе човек,колата е още в Италия,а ти си приготвил газовата
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от anto0o0 Покажи съобщение
      Здравейте, колеги! Какво можете да ми кажете за алфа 147 фейслист 2005г. 1.6 120к.с. Как са окачването и моторът, подлежи ли на газифициране? За какво да гледам при евентуален оглед на нов внос кола? Въобще всичко, което можете да кажете.
      Благодаря предварително!
      Не намерих навреме всичките теми за 147. При желание на модератор - да се трие темата
      Става за газифициране, при оглед виж за сервизни документи, дали моторът пали и работи добре докато е студен. Не трябва да има никакви пушеци. Казанчето на антифриза задължително трябва да е чисто. Дигни щеката на маслото и помириши дали мирише на антифриз. Моторът трябва да се форсирва равномерно и плавно без притрисане и глъхнене.
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #4
        Хубава кола, приличен двигател. Преди да я купиш, закарай я в сервиз. Ще дадеш 40-50 лв, ама поне ще я прегледат.
        Двигателя е приличен, аз съм с такъв. Иска хубаво масло и навременна смяна и подръжка. Разхода е относителен, според крака ти. При мен, ми дава среден разход 9 бензин, това по колонка. Според компютъра е 8,5. Основно градско каране. На газ 10-11. Мога и по-голям разход, да направя. По-малък, май не мога.
        Окачването, е като на всяка Алфа 147. Трябва да го пазиш. И пак ще сменяш, носачи.

        Comment


        • #5
          Перфектна е за газифициране, 10 години карах 146 със същия двигател, обикновена газова уредба.... слагаш метални входящи колектори и се раждаш............... t.s. e уникален за газ, не е като японските "мазачки", задължително да капе масло на клапаните.
          Окачването наистина е яко.............защото е от Lancia, на 147 е като на 156, на 15-20000 смяна.........
          Last edited by toto99; d.m.y г., 15:58.
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #6
            Здравейте колеги, закупих такава алфа днес 147 2005г 1.6 121кс
            Интересува ме с какво масло е най-добре да се кара този мотор?
            Какво газово бихте ми препоръчали и ориентировъчна цена?

            Comment


            • #7
              Виж в книжката. Преди фейслифта за 1.6 пише 10W40, или за "по-спортно" каране 10W60, каквото и да значи "по-спортно".

              Аз съм с ГИ с български комп за 700лв с монтажа и всичко, за 3 години не ми е правил никакъв проблем, като изключим, че изпарителя е монтиран на място, което явно се обдухва от въздушната струя и като паднат температурите под нулата, в движение охладителната течност трябва да стигне поне 70 градуса преди да превключи, въпреки че е настроен на 30.


              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                Виж в книжката. Преди фейслифта за 1.6 пише 10W40, или за "по-спортно" каране 10W60, каквото и да значи "по-спортно".

                Аз съм с ГИ с български комп за 700лв с монтажа и всичко, за 3 години не ми е правил никакъв проблем, като изключим, че изпарителя е монтиран на място, което явно се обдухва от въздушната струя и като паднат температурите под нулата, в движение охладителната течност трябва да стигне поне 70 градуса преди да превключи, въпреки че е настроен на 30.
                Благодаря за бързия отговор колега!

                Comment


                • #9
                  Маслото, трябва да е качествено. Недей да икономисваш, от това. Че ще ти излезе, през носа. Качествено и най-важното оригинално 10W40, е достатъчно. Ако не си рейсър или не пътуваш често по магистралата с 130-40 км.
                  Може да сложиш и 10W60 Кастрол. И като съвет, проверявай маслото един път в седмицата. Защото тези коли, горят масло. Пълниш до горната точка на щеката. Първите 100-200 км, проверявай всеки ден нивото. За да видиш, дали не гори повечко.
                  Това като първи съвети.

                  Comment

                  Working...
                  X